Posted inUncategorized

AİLE DANIŞMANLIĞI EĞİTİMİ

AİLE DANIŞMANLIĞI EĞİTİMİ
Aile Danışmanlığı aileyi oluşturan bireylerin birbirleriyle olan ilişkileri yaşadıkları sorunlar, sorun çözme, evlilik, ayrılık ve boşanma sırasında çocuklarla ve aile ile ilgili bireysel ya da bireyler arasındaki sorunların üstesinden gelişmesine yardımcı olan bir danışmanlık hizmetidir.

AİLE DANIŞMANLIĞI KURSUNA KİMLER KATILABİLİR?
AİLE DANIŞMANLIĞI KURSUNA katılabilmek için herhangi bir mezuniyet şartı yoktur.
AİLE DANIŞMANLIĞI KURSUNA tüm uyruktaki vatandaşlarımız katılım sağlayabilirler.
AİLE DANIŞMANLIĞI KURSUNA Aile danışmanlık faaliyet yürütmek isteyen kişiler katılabilir. 

AİLE DANIŞMANLIK BELGESİ ALAN KİŞİLERİN GÖREVLERİ NELERDİR?
-Terapi oturumlarında hangi konuların ele alınacağını belirlemek için aile üyeleriyle konuşmak,
-Test, görüşme ve gözlem yolu ile aile üyeleri hakkında bilgi toplamak,
-Boşanma, ayrılık, çocuk yetiştirme, ev yönetimi ve finansal zorluklar gibi konularda danışanları bilgilendirmek,
-Danışanları ilaç, psikiyatri ve adli yardım gerektiren durumlarda ilgili uzmana yönlendirmek,
-Aile bireylerini, sorunları yapıcı bir şekilde ele almak için, beceri ve stratejiler geliştirmeye teşvik etmek,
-Faaliyet, ilerleme notları, değerlendirme ve önerileri içeren dosyaları saklamak,
-Bireysel vakaları analiz etmek ve danışmanlık hizmetlerini koordine etmek için diğer danışman ve uzmanlarla görüşmek,
-Çocukların gözaltına alınması veya tutuklanması vakalarında, mahkemelere tavsiyelerde bulunmak üzere; doktor, okul, sosyal hizmet uzmanları, çocuk danışmanları ve kolluk görevlileriyle iletişime geçmek,
-Madde bağımlılığı programlarına katılan mahkumlara aile danışmanlığı ve tedavi hizmetleri sunmak,
-Mahkeme tarafından boşanma ve velayet davalarına karar vermede kullanılmak üzere ebeveynlerin ve çocukların değerlendirmelerini yapmak, gerektiğinde mahkemede ifade vermek

AİLE DANIŞMANLIĞI  EĞİTİMİ VE BELGELENDİRME SÜRECİ NEDİR?
1- Eğitime giriş yapılarak sonra asenkron (canlı olmayan) bir eğitim süreci başlatılmış olur.
2- Hazırlanmış olan eğitim içerikleri ile eğitim sonu değerlendirme sınavına katılım sağlanır.
3- Değerlendirme sınavı başarıyla tamamlanır.
4- Tamamlanan sınav sonucunda sınav sahibinin bilgileri ile e-devlet sistemine sertifika entegre edilir.
5- Sertifika sahibi kişi e-devlet üzerinden sertifikasına ömür boyu geçerli olacak şekilde sahip olur.

AİLE DANIŞMANLIĞI  EĞİTİM SERTİFİKASI NASIL ALINIR?
1- Web sitemiz üzerinden sırasıyla sepete ekle, başvuru, ödeme aşamalarını tamamlayınız.
2- Almış olduğunuz eğitime giriş yapınız.
3- Eğitim sonunda bulunan sınava giriş yaparak sınavı başarı ile tamamlayınız.
4- Başarıyla tamamlanan sınavdan sonra ‘Sertifika Talep Formunu’ doldurup iletiniz.
5- Sertifikanız eğitim bitiminden sonra en geç 7 iş günü içerisinde e-devlet sisteminize eklenmiş olacaktır, buradan kontrol ediniz.

0212 212 13 99 – 0552 477 13 99 – 0552 473 13 99


Bir cevap yazın

Eğitimcimizi Arayın.