Posted inUncategorized

İso 20000

admin/Posted on /Comments Off

İSO 20000 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETİMİ BELGESİDİR. FİRMANIZIN BELİRLEN STADARTLARINDA BİR BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETİMİ OLDUĞUNA DAİR BELGELENMİŞ HALİDİR. ALINAN SERTİFİKA 1 YIL BOYUNCA YENİLEME YAPILMADAN AKTİF AKREDİTASYONLUDUR. SERTİFİKA TARİHİ DOLDUĞU ZAMAN TEKRAR YENİLEME YAPARAK BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETMİ DEVAM ETTİRİLMEKTEDİR.

ISO 20000 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETİMİ BELGESİNE SAHİP OLMANIN FİRMAYA FAYDALARI;

-FİRMANIN HİZMET KALİTESİNİN ARTMASINI SAĞLAR ,

-FİRMANIN IT HAKKINDA BİLİNÇLİ OLARAK HAREKET ETTİĞİNİ GÖSTERİR,

-PERSONELLERİN SAHİP OLDUKLARI YETENEKLERİNİ FARK ETMEK VE PERSONELİ YETENEKLERİNE YÖNELTEREK DAHA MOTİVELİ ÇALIŞANLARIN OLMASINI SAĞLAR,

-MÜŞTERİNİN İHTİYAÇLARINI DAHA İYİ ANLAMAYI VE DAHA HIZLI YARDIMCI OLMAYI SAĞLAR,

-KAYNAKLARI İYİ YÖNETMEYİ VE DAHA VERİMLİ KULLANMAYI SAĞLAR,

-OLUŞTURULAN MÜŞTERİ HAFIZASI SAYESİNDE MÜŞTERİNİN İHTİYAÇLARINI KARŞILAMADA SAĞLAR,

-FİRMA İÇERİSİNDE VERİLEN HİZMETİN DAHA GÜVENİLİR VE HIZLI OLARAK SUNULMASINI SAĞLAR.

  1. TS ISO/IEC 20000-3 Bilgi teknolojisi – Hizmet yönetimi – Bölüm 3 : ıso/ıec 20000-1 standardının kapsam tanımı ve uygulanabilirliği hakkında kılavuz

ISO 20000-3 standardı ISO 20000-1 Standardına göre sistem kuran firmaların sistemin kapsamının nasıl belirlenebileceği ve nasıl uygulanacağı nı anlatan kılavuz yardımcı standarttır.

  1. TSE ISO/IEC TR 20000-4 Bilgi teknolojisi – Hizmet yönetimi – Bölüm 4: Proses referans modeli

ISO 20000-4 standardı, ISO 20000-1 standardına uygun olarak proses değerlendirme modelini geliştirme uygulamalarını kapsar.

  1. TS ISO/IEC TR 20000-5 Bilgi teknolojisi – Hizmet yönetimi – Bölüm 5: Iso/ıec 20000-1 standardı için örnek gerçekleştirme planı

ISO 20000-4 standardı, hizmet sağlayıcıların ISO/IEC 20000-1 standardının gereksinimlerine uygun olarak hizmet yönetim sistemini nasıl gerçekleştireceği konusunda örnek bir uygulama planını kapsar.

ISO 20000 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETİM SİSTEMİ ALMAK İÇİN GEREKLİ OLAN BİLGİLER;

-Hizmet Seviye Yönetimi

-Hizmet Raporlama

-Hizmet Süreklilik ve Kullanılabilirlik Yönetimi

-Hizmet Yönetimi için Bütçe ve Finans Yönetimi

-Kapasite Yönetimi

-Bilgi Güvenliği Yönetimi

-İş ilişkileri Yönetimi

-Tedarikçi Yönetimi

-Olay Yönetimi

-Problem Yönetimi

-Konfigürasyon Yönetimi

-Değişim Yönetimi

-Sürüm Yönetimi

GEREKLİ OLAN TÜM BİLGİLER SAĞLANDIKTAN SONRA [email protected] ADRESİNDEN ULAŞTIRILDIĞINDA AYNI GÜN İÇİNDE SERTİFİKASYON VE KAYIT İŞLEMLERİ BAŞLATILMIŞ OLUR.


Eğitimcimizi Arayın.