İso 20000
İSO 20000 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETİMİ BELGESİDİR. FİRMANIZIN BELİRLEN STADARTLARINDA BİR BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETİMİ OLDUĞUNA DAİR BELGELENMİŞ HALİDİR. ALINAN SERTİFİKA 1 YIL BOYUNCA YENİLEME YAPILMADAN AKTİF AKREDİTASYONLUDUR. SERTİFİKA TARİHİ DOLDUĞU ZAMAN TEKRAR YENİLEME YAPARAK BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETMİ DEVAM ETTİRİLMEKTEDİR.
ISO 20000 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETİMİ BELGESİNE SAHİP OLMANIN FİRMAYA FAYDALARI;
-FİRMANIN HİZMET KALİTESİNİN ARTMASINI SAĞLAR ,
-FİRMANIN IT HAKKINDA BİLİNÇLİ OLARAK HAREKET ETTİĞİNİ GÖSTERİR,
-PERSONELLERİN SAHİP OLDUKLARI YETENEKLERİNİ FARK ETMEK VE PERSONELİ YETENEKLERİNE YÖNELTEREK DAHA MOTİVELİ ÇALIŞANLARIN OLMASINI SAĞLAR,
-MÜŞTERİNİN İHTİYAÇLARINI DAHA İYİ ANLAMAYI VE DAHA HIZLI YARDIMCI OLMAYI SAĞLAR,
-KAYNAKLARI İYİ YÖNETMEYİ VE DAHA VERİMLİ KULLANMAYI SAĞLAR,
-OLUŞTURULAN MÜŞTERİ HAFIZASI SAYESİNDE MÜŞTERİNİN İHTİYAÇLARINI KARŞILAMADA SAĞLAR,
-FİRMA İÇERİSİNDE VERİLEN HİZMETİN DAHA GÜVENİLİR VE HIZLI OLARAK SUNULMASINI SAĞLAR.
- TS ISO/IEC 20000-3 Bilgi teknolojisi – Hizmet yönetimi – Bölüm 3 : ıso/ıec 20000-1 standardının kapsam tanımı ve uygulanabilirliği hakkında kılavuz
ISO 20000-3 standardı ISO 20000-1 Standardına göre sistem kuran firmaların sistemin kapsamının nasıl belirlenebileceği ve nasıl uygulanacağı nı anlatan kılavuz yardımcı standarttır.
- TSE ISO/IEC TR 20000-4 Bilgi teknolojisi – Hizmet yönetimi – Bölüm 4: Proses referans modeli
ISO 20000-4 standardı, ISO 20000-1 standardına uygun olarak proses değerlendirme modelini geliştirme uygulamalarını kapsar.
- TS ISO/IEC TR 20000-5 Bilgi teknolojisi – Hizmet yönetimi – Bölüm 5: Iso/ıec 20000-1 standardı için örnek gerçekleştirme planı
ISO 20000-4 standardı, hizmet sağlayıcıların ISO/IEC 20000-1 standardının gereksinimlerine uygun olarak hizmet yönetim sistemini nasıl gerçekleştireceği konusunda örnek bir uygulama planını kapsar.
ISO 20000 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETİM SİSTEMİ ALMAK İÇİN GEREKLİ OLAN BİLGİLER;
-Hizmet Seviye Yönetimi
-Hizmet Raporlama
-Hizmet Süreklilik ve Kullanılabilirlik Yönetimi
-Hizmet Yönetimi için Bütçe ve Finans Yönetimi
-Kapasite Yönetimi
-Bilgi Güvenliği Yönetimi
-İş ilişkileri Yönetimi
-Tedarikçi Yönetimi
-Olay Yönetimi
-Problem Yönetimi
-Konfigürasyon Yönetimi
-Değişim Yönetimi
-Sürüm Yönetimi
GEREKLİ OLAN TÜM BİLGİLER SAĞLANDIKTAN SONRA [email protected] ADRESİNDEN ULAŞTIRILDIĞINDA AYNI GÜN İÇİNDE SERTİFİKASYON VE KAYIT İŞLEMLERİ BAŞLATILMIŞ OLUR.