Posted inMesleki Eğitim

Emlak Danışmanlığı

admin/Posted on /Comments Off

EMLAK DANIŞMANLIĞI SERTİFİKASI NEDİR?

Günümüzde birçok ev, iş yeri, arsa kiralama satma ya da satın alma işlemleri ile karşılaşıyoruz. Gayrimenkul danışmanlığı ya da emlak danışmalığı olarak adlandırılan bu iş için gerekli olan birkaç belge bulunuyor. Emlak danışmanlığını bireysel yapabileceğiniz gibi aynı zamanda bir yer açarak bu mesleği kendinize iş edinebilirsiniz.

Bir yerin alım-satım aşamasında olması dahilinde insanlar size başvuracaktır. Yapmanız gereken en önemli şey karşınızdaki insanın size nasıl bir mesaj verdiğini anlamak ve buna göre davranmaktır. Bir  ev almak için size başvuran bireyin kalabalık olma durumu, evin mevkii durumu, sunacağınız manzara durumu bil o kişiyi nasıl anladığınıza bağlı olarak sergilenecek bir eylemdir.

EMLAK DANIŞMALIĞI BELGENİZİN SİZE FAYDALARI NELERDİR?

-Kendinize bir yer açma olanağı sunar.

-Yapmış olduğunuz işte profesyonel olarak çalıştığınızın göstergesi olur.

-Müşterinizin size daha güvenli bir şekilde yaklaşmasını sağlar.

-İşinizi yasal olarak yaptığınızı gösterir.

-Deneyimlemiş olduğunuz müşteriyi anlama politikası ile ya da müşteri ile iletişim kurabilme kuralları ile daha sağlıklı bir iletişim yaşanır. Bu sayede;

*Müşteri ile daha hızlı ve daha doğru sonuca varmanızı sağlar.

BAŞVURU İÇİN GERKLİ OLAN BELGELER NELERDİR?

  • Kimlik fotokopisi
  • HES kodu
  • Adres bilgileri
  • Ödeme dekontu

Gerekli olan tüm bilgiler sağlandıktan sonra [email protected] adresinden ya da 0552-477-1399 numaralı telefondan ulaştırarak kaydınızı oluşturup güvenli bir şekilde sertifika sahibi olabilirsiniz.


Eğitimcimizi Arayın.